Så här är det!

Tack min kära syster för att du gjort om min blogg :P jag är egentligen inte rosa men det blev bra ändå ;P

Nu har jag fått ännu mer tider på jobbet, så nu känns det skitbra faktiskt..
Men det blir klurigt i sommar... fick sommar-schemat som jag ska gå på. Och då börjar jag den sista juni och ska gå till i augusti tror jag... Men nu har ajg planerat in att min hemlighet ska komma i Juli.. Men fick lösa det så att om Mia inte fått något jobb så ska hon komma upp hit och ta hand om hemligheten. i Juli beräknas också Ronjas valpar att komma om hon blir dräktig.. Och då får mia även ta hand om dom. Som betalning vill hon ha en valp ;P lycka till att övertala Jacob.. Vi kommer isånnafall inte GE bort valpen utan dom får bli fodervärdar isånnafall...

16 pass fick jag ihop i mars. trots att jag varit sjuk och varit till Lettland *money money*

Ska sluta röka på fredag också, men måste komma iväg till någon affär som säljer plåster...Jag har verkligen bestämt mig för att sluta, är skitpeppad :D

Nej nu ska jag kolla upp det är med körkort..

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Fanny Gillbjer

Grey's Anatomy eller Top Model 9
?!
help :P

2008-04-23 @ 20:50:57
URL: http://fannygil.blogg.se
Skrivet av: Mia

Haha var så lite så och så sa du "sommarfärger" och du gillar inte gult och grönt har du redan haft :P

Jakob har ju gått med på det nu och jag får inte valpen förrens i september ändå :P

2008-04-24 @ 10:29:08
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback