Söndag

Skurat golv i vardagsrummet och datahallen, ska snart skura i hallen och köket också...Pappa lyckades få Emil att Dammsuga köket iaf *hallelujah*...

Dagens rökrapport: Suget har helt klart funnits där... nu när jag inte rökt på över 1½ dygn testade jag och röka...tog nog inte mer än 4 bloss, fy fan vad äckligt... sen ska vi inte tala om hur äckligt cigaretter luktar *iuuu*
Känner verkligen att jag gör rätt i och slutar ;P   Men sen har vi då Emil som hela tiden frågar om hans tjej Natha kan få köpa mitt paket som jag har.. trist att behöva säga nej.. men det skall finnas cigg här hemma ifall jag får nått infall eller nått...


Nu ska jag hälla upp ett glas cola :)  kan även berätta att jag kommer försöka sluta med Colan också, men det blir inte förens jag har varit rökfri ett antal månader... Kan jag sluta röka så kan jag sluta med cola ;P

Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback