Today is the day!

Idag ska jag sluta röka :) har inte slutat röka ännu, utan pappa kommer hem med plåster till mig.
Jag är taggad, ingen ångest. Jobbar inte förens på Torsdag, då ska jag ha hunnit varit rökfri i iallafall 6 dagar... Hoppas verkligen att plåstrerna hjälper mig.. jag tar den dyra kostnaden som det är att köpa plåster, tänk bara när jag är rökfri vad rik jag kommer vara sen ;P helt klart värt det :P

Pappa är ett jävla klantarsle!!! han har glömt att skicka in papprerna så att han får sjukersättning... TUR att jag fick en jävligt bra lön.. han fick låna 4000 av mig för att betala lånet, dom pengarna kommer jag få tillbaka sen så att jag kan spara till valpen....lägger undan 3 ifall att!

Idag är det Fredag det är 23 grader i solen, jag lyssnar på musik och är glad att jag är ledig så att jag får njuta av solen :) plus att jag har varit vaken sen 9 ;)

Och jag tycker så synd om Angelina. vilken otur hon har haft det senaste året.. Angelina, jag hoppas att allt blir bra, att den är godartad. KRAM




Litet senare:
Nu är Ronja duschad, snart dax för fönen :)

Lägger kanske upp en bild senare om jag kommer ihåg det ;)


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Första tiden var helt klart lättare för min del och nu har du ju viljan och då kommer det gå mycket bättre. Men ha den inställningen som jag, att jag får röka när jag vill och om jag vill. & eftersom att viljan är så stark så tror jag att du inte ens kommer vilja ta en till cigg :) Speciellt så smakar det bara tjära när man väl röker, mår illa varje gång hahah :D
Köp tuggummin också, för att hålla dig sysselsatt, funkade kanon för mig. Plus att man för renare och fräshare tänder, för att inte tala om andedräkten =)

2008-04-25 @ 13:03:57
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback