Vår

Äntligen är det vår. 17 grader i solen, kan det bli bättre?

Duschat Mollsan utomhus idag. Nu slipper man trängas med 56 kg hund i vanliga duschen, speciellt Ronja som har lite klaustrofobi och nästan trycker sig upp på toastolen..

Igår dammade jag av pärlan lite. tog kort på Ronja när hon hade tokryck ute på gården..att hon dessutom hoppade upp på mig och fick med sig kamera-remmen i benet och min 12.000 kamera drämde rätt ner i backen. men den landade mjukt så det blev inga skador...Eller? bilderna såg ut så här efteråt:
  

Hehe nä då, det är bara jag som fottat dåligt :P

Nu harjag slutat på raden som jag gick på... men fått lite nya tider fram till den 11:e april iaf, hade långhelg som jag var tvungen att tacka nej till :(  pappa ska upp till Sundsvall och gå på SNK's årsmöte...

Nä nu ska jag ut och sätta mig i solen






Senare:

     

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Haha sköna bilder! :D

2008-04-02 @ 12:55:46
URL: http://ex0tic.blogg.se
Skrivet av: ice

cooola kort!

2008-04-04 @ 20:28:11

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback