jag vill ha min kamera!!!

Nä nu vill jag ha hem min kamera, problemet just nu är att jag inte har råd att lösa ut den, men jag väntar fortfarande på mina skattepengar! Börjar ju tappa all intresse av fotografering när jag inte har min kamera hemma! Plus att det inte blir några större uppdateringar på hemsidan heller, och att jag inte kan åka hem till Irene och fota hennes hundar!



Precis kommit in efter att ha cyklat i regnet med Ronja, hon ska bli fit for fight till alla utställningar vi ska på i höst. Längtar tills vi ska till Åland, det är verkligen så fint där!  Och självklart hoppas vi på finska Certet så att vi kan lägga till Finuch på titelraden. Och då slår vi både Ronjas mamma och pappa i antal titlar ;P

Nu är jag ledig i 2 dar, ska bli så jäkla skönt för det har känts som att man bott på jobbet nu i 2 veckor, inte många dagars ledighet har jag haft. Men faan så fint det kommer sitta på lönekontot sen ;)

Vill ändra layout på bloggen också, men orkar inte ta itu med det nu!

Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback