Hemmagjorda köttbullar

Nu har jag kommit halvvägs i städandet. Vardagsrummet är klart. I stora hallen ska dammsugas och skuras. Sen är det bara lilla hallen kvar + toan och köket, i köket ska det i och för sig bara dammsugas och skuras.
Sen ska pappa göra hemmagjorda köttbullar som vi ska ha till helgen, tar några till middagen idag också. Så jäkla gott * mums *

Fick hem mina filmer igår som jag beställde. Mamma Mia:The Movie! och Arn. Eftersom att jag inte pallar att kolla på svenskt skit så fick Emil Arn filmen.
Men kollade på Mamma Mia, alltså den var väl bra, men jag är inte så förtjust i filmer som är för överdrivna. Men mest är jag imponerad att dom lyckades göra en film med dom låtarna. Jag menar låtarna verkligen passade in i handlingen.
A men den var bra men ändå inte, kommer säkert kolla på den igen men inte inom den närmsta framtiden om jag inte är riktigt uttråkad.

Undra om jag ska damma av Pärlan när jag städat klart och visa hur fint jag gjort.
Har ju också hängt upp Ronjas championattavlor och två teckningar på nuffar som är hur fina som helst.
Sen fick jag en skitfin ram utav Sanna och Elin (förlåt Elin). Svart ram som man kan sätta i tre bilder på. Valde 3 bilder på Lilja, dom tre bästa bilderna på henne, har äntligen fixat iordning den och hängt upp den.
Vill till Ikea och köpa fler ramar + att jag vill skicka in lite bilder och få dom i större format. Vill ha in tavlor i mitt rum men eftersom att vi inte har fixat iordning där inne ännu, och hela huset är ju nästan i timmer så blir det inte så snyggt att sätta upp tavlor. Skitsnyggt med timmerhus men åååh så opraktiskt!. SÅ nu vill jag ha upp gipsväggar och tapetsera. MEn det får bli när jag blir rik ;P

Nä nu får jag ta och städa klart så hundjäklar håller tyst. Dom är just nu instänga i hallen för att jag ska skura klart innan dom får komma ut, och det är inte populärt att stänga in dom :P

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: ice

tusan tettis, den ramen fick du ju av mig med..va ju jag som köpte den ;)

2008-12-18 @ 19:23:33
Skrivet av: Limpan

Gud va kul att höra..

Det ska jag absolut göra ha det så mysigt på lördag och hälsa Kram..

2008-12-18 @ 20:02:07
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Du är ju till och med duktigare än vad jag är ;P När pappa flyttar och du får ett fast jobb och kan bo kvar så tror jag huset kan bli riktigt fint faktiskt! Men det kostar! :)

2008-12-18 @ 21:05:51
URL: http://ex0tic.blogg.se/
Skrivet av: Tettan

Just precis Mia, det kostar massor med pengar :P

2008-12-18 @ 21:07:59
URL: http://tettis.blogg.se/
Skrivet av: Elin

haha,va fint skrivet <3

2008-12-20 @ 16:32:12
URL: http://www.nogg.se/Romeo
Skrivet av: elin

Nää inga dreads, tycker det är lite snuskigt :S

2008-12-21 @ 18:18:25

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback