Julen är över

För vår del så är julen redan över, eftersom att Mia och Jenny kom i helgen så hade vi julafton i lördags istället för imorgon.
Jag fick jättebra julklappar :)  En extern hårddisk på 500 GB så skulle datorn dö nu så har jag mina bilder sparade iaf :D.
Fick den av Jenny och Johan
Utav Mia och Jacob fick jag en trådlös fjärrlösare till kameran. Utav Emil fick jag ett nyckelklocka, fick en förra året men råkade tvätta den så den gick sönder. Så det enda jag ville ha av honom var en likadan :)

På dagen var Jag, Mia och Jenny på bio, vi kollade på Twilight :P usch vad den filmen är bra!
Julmiddagen hemma var ju ruskigt god.


Nu blir det några bilder.

Första bilden är tavlan med Lilja som jag äntligen har hängt upp




Här är alla rosetter vi har uppe, under bilden kommer det förklarningar till vad det är för rosetter



Den blåa: Ronjas rosett när hon blev BIG 2 på Almare-Stäket 2007
Den grön röda bredvid är Ronjas svenska championat.
Den grön röda bredvid är det Estländska championat och den svart blå vita under är det estländska certet.
Dom två vit röda är det lettiska championatet och lettiska certet (CAC).
Den rödvit blåa är Ronjas SOR.
Den vita är ett CACIB som ronja vann i Lettland.

Dom övre:
Alla är från TIbethund 2007
Den vitblå är BIS rosetten.
Blårosa är BIR rosetten och den grön röda är Bästa tibetvalp 2 som Lilja placerades som på slutet.
Alla dom här rosetterna är dom som betyder mest.


Nu får det bli en bild från våran julafton, Emil fick Wii så dom är koncentrerade på spelet :P


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: elin

God jul!!!!

2008-12-23 @ 21:55:21
Skrivet av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-23 @ 22:00:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: Mia

HAHAHA Diesel ser ju väldigt road ut xD

2008-12-23 @ 23:43:58
URL: http://ex0tic.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback