men nu får det väl bli bra

Fortfarande sjuk som fan, börjar bli less på skiten, speciellt locket för öronen.
Elin du som är så duktig på sånt här, hjälp mig nu, hur blir jag av med locket för öronen. Har testat att hoppa på ett ben, Kört ångmetoden trots att jag höll på dö på kuppen (asvarmt). Känns som att jag lever i min egna lilla bubbla, hör liksom knappt vad folk säger, speciellt nu när det är lika täppt i andra örat.
Dom var iaf snälla nog att höra av sig från jobbet, hur jag mår och så :)

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Elin

lock för öronen brukar funka med att ta vanlig alvedon och nässpray (samma tidigt).

Jag brukar även boosta med ett snapsglas fylld med vatten, sen tar jag kryddan ingefära och häller i. Rör om så det löser sig, och dricker upp. smakar lite starkt bara men det ger resultat fort! Blir som en stark shot! ;) Sen ska man försöka få i sig mycket vatten, tänk på att läsk är vätskeutrdrivande. Ta gärna lite extra vitaminer för alvedon tar bort mkt viktiga ämnen så som vitaminer från kroppen. Sist men inte minst, sov ut! kroppen läker som bäst under vila! ;) Lyyyycka till!!! :)

2008-12-30 @ 22:39:15
Skrivet av: Elin

lock för öronen brukar funka med att ta vanlig alvedon och nässpray (samma tidigt).

Jag brukar även boosta med ett snapsglas fylld med vatten, sen tar jag kryddan ingefära och häller i. Rör om så det löser sig, och dricker upp. smakar lite starkt bara men det ger resultat fort! Blir som en stark shot! ;) Sen ska man försöka få i sig mycket vatten, tänk på att läsk är vätskeutrdrivande. Ta gärna lite extra vitaminer för alvedon tar bort mkt viktiga ämnen så som vitaminer från kroppen. Sist men inte minst, sov ut! kroppen läker som bäst under vila! ;) Lyyyycka till!!! :)

2008-12-30 @ 22:40:16
Skrivet av: Tettan

Nu har jag tagit alvedon och Neziril, ingefärashot. Vi hade c-vitamin hemma men den var gammal :P

Nu blir det inge mer läsk!

2008-12-30 @ 23:42:31
URL: http://tettis.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Stackars pälskling! Vara sjuk på självaste nyår! Slår vad om att du blir frisk några sekunder in på nästa år ;)

2008-12-31 @ 01:37:12
URL: http://ex0tic.blogg.se/
Skrivet av: Limpan

Han ligger på huddinge sjukhus dom vet inte vad som är fel han hostar massor och så. Jag ska åka dit nu och hälsa på honom..

2008-12-31 @ 10:25:48
URL: http://kimolinn.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback