Sjuk igen!

Förkylningen har varit på g nu i ett par veckor men nu har den slagit till..Täppt i näsan, halsen och lock för öronen. Lock för öronen har jag haft sen i söndags alltså snart en vecka, börjar bli jävligt irriterande. Skitjobbigt att jobba, så blir jag inte bättre tills imorgon så får jag nog sjukanmäla mig. Går ju inte att jobba när man har lock för öronen, koncentrationen är på noll liksom. Ska åka till ica och köpa nezeril iaf.
Hoppas jag blir bättre till nyår, är ledig både nyår och nyårsdagen. Har ingenting planerat så är det någon som vill umgås med mig då så hojta till ;P Om jag inte är dödsförkyld vill säga :P

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Limpan

Då sitter vi i samma båt jag har världens problem med öronen.. Fan att vi bor så långt ifrån varandra för då hade vi kunnat leka : ) kom hit vett ja om du vill och orkar(nyår tänkte jag på)fast du är alltid välkommen kram och krya på dig..

2008-12-28 @ 02:44:03
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Skrivet av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! Godnatt! :)

2008-12-28 @ 02:47:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: elin

kom till tälje då! så kan vi gå över till sanna sen ! :)

2008-12-28 @ 18:08:03
Skrivet av: Tettan

Elin: Skulle va asroligt ju :) Några fler från Edsbro som ska me? Tänkte mest ifall pappa ska få vara nykter imorgon :P

2008-12-30 @ 20:22:34
URL: http://tettis.blogg.se/
Skrivet av: Elin

du är alltid välkommen! glest me edsbrobor på den fronten :/

2008-12-31 @ 12:07:03

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback