Söndag + bytt layout

Den här helgen har jag tagit det aplungt. Inte gjort många knop alls. Har ju också fortfarande ont i ryggen efter allt med hundarna förra veckan. Nu är det ett tag kvar till nästa omgång. Jenny har ju sett till att Savannah och Jamma ska med till Nyköping på specialen. Inte tänker hon på min stackars rygg. Glad är jag iaf över att jag fick saxar i julklapp var pappa, en rak och en effilering vilket för pälsvården jäkligt mycker enklare. Förra effileringen jag hade skavde så mycket varje gång jag klippte att jag alltid fick vattenblåsor på tummen.

Har bytt layout på bloggen också. Nu fick det bli lite mer stilrent än det kludder som var innan.

I helgen kommer Mia och Jenny med sina respektive och firar Jul. Så jäkla synd att jag jobbar men det är bara 4 timmar både lördag och söndag. På lördagen ska vi åka till kista och kolla på bio, jag, Mia och Jenny. Vi ska se Twilight.

Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback