Torsdag

Idag är det fortsättning på städningen som gäller. Huset ser just nu ut som ett bombnedslag, kan bero på att jag började städa igår men klockan blev för sent för att fortsätta.
Bella skulle behöva duschas också men kan inte göra det :(  Hade så jäkla ont i nyckelbenet när jag vakna så jag var tvungen att kolla om jag lyckats bryta det på nått sätt men det hade jag inte. Men jag vet att jag nästan varje natt sover så konstigt med mina armar så dom domnar av plus att det känns som att det är nån som trycker in en morakniv, ont som satan gör det iaf. Säkert nått som är fel, men jag går inte till sjukan för pettitesser :P  Har ganska mycket problem med Ichiasen också men jag klarar av att jobba så då får det vara :)

Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback