Datorkrasch och sjuk

Jag har sen jag köpte min dator tyckt så synd om alla som haft datorkrash där allt försvinner, att jag är en tursam jävel som fortfarande haft datorn i topptrim. Tills för en vecka sen, skärmen var helt svart med någon text. Upptäckte det på morgonen och bad pappa kolla på det tills jag kommer hem från jobbet. När jag kommer hem är datorn fortfarande svart. Alla MINA BILDER är borta!!! över 25 GB med bilder, FÖRSTÅR NI???? 25 GB med bilder!!
Aja nu är iallafall datorn hos farbror doktor. Dom kanske kan fixa tillbaka bilderna, 600 spänn för det. lyckas dom inte med det kan man ju lämna över hårddisken till vårt kära grannland Norge för sisådär 25.000 spänn!!! visst 600 spänn betalar jag gärna men inte 25.000....
Och på det så är jag sjuk = borta från jobbet= mindre pengar :(

Just nu sitter jag på Mias dator och jag har kommit underfull med hur tråkigt det är att sitta på någon annans dator. Skittråkigt rättare sagt.

Nu väntar jag på att Jumper ska ladda klart så att jag kan kolla på den :)

////// Tettan med dom vita byxorna ;P

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Min dator som är så rolig :D

2008-02-20 @ 19:16:38
URL: http://exotic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback