Ett litet klagoinlägg!

Det värsta jag vet är när man måste göra nånting man inte vill. Jag VILL inte sluta röka, men jag måste bara för att Mia är här och hon har slutat rökt. Har iaf fått beviljat att jag ska få röka några om dagen men måste fråga antingen henne eller pappa om lov innan. Känner mig som 14 igen när man måste be om lov innan man gör nånting.
Och jag kommer nog inte slippa undan eftersom att hon ska vara här i 2 månader...
Och tro mig jag är jätteglad att hon är här, verkligen :)

Det jag ser framemot på jobbet är när man kan gå ut och ta sig ett bloss. göra nånting annat än städa städa städa.. Dom jag trivs bäst med jobbet är rökarna, blir jag rökfri kommer jag då att bli lika stressade som L och M???

Aja över till nånting annat...
Jag har gjort en fullständig resning av hela datorn. allt försvann, PS, hemsideprogrammet m.m...Alla 25 gb med bilder hade jag sparat på den externa hårddisken...
Så nu är det  bara att börja om från början :)


Förra veckan var en väldigt konstig vecka. speciellt torsdagen, men pga sekretess kan jag inte berätta vad :(
Men det är nog det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv, näst efter Mammas död då såklart...

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: ice

Fimpa cigaretten ;) Heja Tettan!!

2008-02-10 @ 18:00:28
URL: http://meandmyromeo.blogg.se
Skrivet av: tjali

jag ska fimpa snart,men vet inte när men snart i alla fall. har ju löfte om att jag skulle fimpa när jag flyttat men ;)
jag hörde om i torsdags, inte kul :( tycker det verkade jobbigt för sara.

2008-02-10 @ 18:55:27
Skrivet av: Mia

Min
vistelse hittills har kanske inte varit så positiv, men
jag gör detta för att jag älskar er och vill att ni ska ha det så bra som möjligt! :)

2008-02-10 @ 23:54:54
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback