Uttråkad och trött

Det har egentligen varit en skitslapp jobbvecka, jobbar bara 3 dagar den här veckan men ändå så är jag så jävla trött :(. plus att jag redan tröttnat på att jobba dagpass, är bara en person som jag har jäkla svårt med. pga henne är det inte speciellt roligt att gå till jobbet. :/ men men får stå ut dom här veckorna jag har innan vi åker till Lettland.
För sen vet jag inte hur jag kommer jobba, pappa ska operera båda höftkulorna så under hans tid på sjukhuset och den tid efteråt som han kanske kommer ha ont, har jag inte någon möjlighet att åka till jobbet om inte Nelly också jobbar.

Oh jag gjorde en systemåterställning på datorn och då försvann mitt PS CS3 :'( så jag kan inte mixtra med bilder eller nånting :(
Plus att jag är ovän med pärlan*, hon vill inte fungera som jag vill. Vet att det är jag som ställt in någon konstigt inställning som gjort att hon bråkar men kommer tamefan inte på vad det är för inställning!

* Canon 400D

Irene's hemsida som jag byggt och fixat med finns nu ONLINE :P men tänker inte skriva ut adressen ännu för att jag vet inte hur nöjd Irene är ännu. för att iomed att Pärlan bråkar så blev inte bilderna från i måndags någe bra så jag fick redigera bilderna ganska kraftigt, och redigeringen gjorde att hundarna fick nästan illröda ögon. ser iofs ganska häftigt ut :P

UUH måste komma ihåg att säga till Jenny att ta med sig sin kamera hit så att jag kan spela in när Ronja pratar, så ska ni både få se och höra nått som är fruktansvärt roligt ;)

Kan ju meddela att jag fått för mig att jag har reumatism i mina fingrar!

Jag vill ha nya avsnitt av GG!!!!!!!!!  plus att jag vill att Emil ska bränna Georgia Rule till mig också, en himla rolig film med Lindsay Lohan, Felicity Hoffman och Jane Fonda. Både jag och Emil garvade nästan häcken av oss :D

Nu är det snart bedtime! jobba imorgon och sen ledig i TRE DAGAR *WIHOOOOOO*



Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback