Snö <3

Det snöar jättemycket :) på mammas dag och allt, hon älskade snö <3
Ska se om jag lyckas få iväg min lata far till affären, köpa cigg och blommor som jag kan lägga i minneslunden.

På fredag är det löning och då ska vi äntligen köpa fön :D och så fort vi får fönen åker Bella in i duschen för att duscha av äckliga lukter som sitter kvar sen tömningen av analsäckarna.

Åh jag bara längtar och längtar, först till Lettland i Mars. Sen ska jag Jenny Lollo och kanske Angelina åka ner till Damnark och gå på Cold Cup i sommar. Det ska bli så jäkla kul att åka dit :)

Håller på och ändrar Layouten på bloggen men det går fan inge bra för mig :/, får väl se hur det slutar.

Ciao!


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Jag har inte varit till någon minneslund, vill inte tvinga iväg Jakob och så :)

jag vill också till Danmark!!! :p Jag skulle ju kunna hjälpa dig med layouten ;)

2008-01-22 @ 16:19:09
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback