10 dagar kvar

Det är 10 dagar kvar tills vi hämtar hem världens sötaste Lilja :)

När jag får mina bra löner så ska jag köpa lite tillbehör till kameran också, ett nytt objektiv, lite uv-ringar speciellt en UV-ring med skylight i, vilket gör bilden mjukare i färgerna. Funderar på att köpa en fjärrutlösare också, sen vill jag köpa en bakgrund, så man kan ta kort som mer liknar studiobilder, blir då i vit färg, eftersom att jag vill kunna fotta tjejerna..
Sen skulle jag nog vilja köpa en liten väska, så man slipper ha med sig stora väskan när man bara har kameran+ objektiv med sig.


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: ice

Du borde fundera att gå utbildning som fotograf! =)

Kul att Lilja kommer hem snart! Snacka om valpfeber! <3

2008-06-29 @ 13:19:50
Skrivet av: Sanna

Åh tettan, då skulle jag vilja att du tog massa fina kort på mig som jag kan ha på väggen ;-) givetvis så kan vi förhandla om de!

2008-07-03 @ 20:56:43

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback