En uppfriskande promenix så där på kvällskvisten

Jag fick bara lust att gå en liten promenix, så jag drog med mig syrran och gick mot Edsbro..Jag hade Ronja och Mia hade Mollsan.. Vi gick i ungefär 45 minuter :) härligt var det :) Måste göra det till en vana, så man kanske loosar några kilo iaf :)   Ronja och Molly är helt slut.

Är det någon som vill ha en Tibetansk Spaniel......Diesel är billig :) Nä men han flänger runt Molly tamefan 24 timmar om dygnet....vafaan idag yla hund tillochmed...Nä nu får Molly sluta löpa!

Onsdag och torsdag ska jag jobba, härligt men ändå inte :P


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Haha Diesel är ju fortfarande min hund ;) Så han får jucka på Molly i en månad till, SEN är det över! MWAHAHA :D

2008-06-23 @ 22:57:49
URL: http://ex0tic.blogg.se/
Skrivet av: ice

Duktiga ni är =)

2008-06-24 @ 17:40:06

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback