Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men har knappt varit hemma sen i fredags ;P

Först bilade vi hem till Gunvy och Spiken i Möklinta. I lördags var vi på hundutställning i Avesta...
Vi åkte hem ifrån dom i söndags. Jag och Jenny åkte hem till Edsbro. Vi sov lite, sen packade grejerna och Ronja för att åka upp till Sundsvall. Vi försökte para Ronja, men tyvärr blev det aldrig någon hängning, men han tömde många gånger i henne så det finns ju en liten chans att det blir valpar ändå.

Vi kom hem till Edsbro igår. Jag har missat Hollands matcher, skitsurt!, idag får jag iaf se Portugal - Tyskland.....
Äntligen slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte hejjar på Sverige. dom är urkassa!

Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback