Längtar

Alltså jag längtar så förbaskat till Söndag... Vill träffa Anci, bestämma vilken av dom två töserna som ska bli en Lummeviare :) Jag har siktat in mig på en av dom, men så svårt att se det man vill se på bara bilder.



I helgen har jag varit nere hos Jenny. I lördags var vi hemma och Ante och grillade, grabbarna och Jenny spelade Texas Hold'em. 
I söndags var vi på träff i Drottingholm, på dom såkallade hundöarna, jättetrevligt :) Efter det följde vi med Ewa hem till henne.. Satt och prata  i flera timmar, om allt möjligt, men mest om Njuffar :P  Skittrevligt var det iaf :)

Igår (måndag) jagade jag hund 2 ggr. ena gången höll det på att bli en Lady händelse.. men hundfan lyssna på mig till slut och kom till mig.. hann ifatt han vid bondens infart...Då var han gratis kan jag säga!


Skriv en rad vettja!

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback