Daily news

Skönt att det bara är en dag kvar på jobbet sen är jag ledig 1 dag, längtar massor. Dock längtar jag inte till helgen för då är det pubafton och jag jobbar dagpass hela helgen *grina massor*
Det har varit jätteskönt att jobba dom här dagarna faktiskt, stämningen på jobbet har varit suverän :)
På måndag jobbar jag sista dagen på den här raden jag går på... ska sen kanske ta över Martinas rad :)
kommer inte kunna jobba så jäkla mycket i April eftersom att pappa ska opereras, och säg nu ingenting om körkortet, för lets face it jag kommer inte ha körkortet i handen innan april!

Jag är pigg och rask idag, skönt! och imorgon kommer min lön, får massor med pengar, men pappa ska typ ha
allt...
måste påminna mig själv om att skriva upp det jag lånar av honom, så att han inte lurar av mig en massa pengar..Nu tänker ni: måste du verkligen göra det???  jo men alltså man får göra det med honom för annars lurar han av pengarna...



Jenny har varit jättegullig och städat mitt skrivbord. grejen är väl bara att nu ligger ingenting där det ska! :P

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Haha pappa tar alla pengar han kan få tag i, den jäveln. Därför jag vägrar flytta hem igen :P

2008-03-25 @ 19:58:53
URL: http://ex0tic.blogg.se
Skrivet av: Tjalii

Jag jobbar dag imorgon, kväll på fredag och långpass på lördag ledig söndag och jag ska på pub :D

2008-03-26 @ 14:25:04
URL: http://mrstjali.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback