Leeeeedig

Idag är jag ledig och det är strålande väder, Tänker nog ta ut Ronja på en liten promenix senare, förhoppningsvis får jag med mig syrran :)

Idag vaknade jag egentligen halv tio, men övertalade mig själv att faan jag är ju ledig, så jag sov till tolv iaf. nu är jag pigg som attans..

JAg vill göra en ny layout på hemsidan, men vet inte hur jag ska göra den, är ju så jäkla nöjd med den som är, men vill ändå uppdatera den lite..Krambjörnens har en jäkla snygg header till deras hemsida, undra om man ska fråga om man får sno idén lite ;P

Annars kommer jag ta det lite lungt idag, 4 dagars pass väntar på mig..Sen vet jag inte när jag jobbar igen :(

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Life sux. Mia mår piss idag :o

2008-03-27 @ 13:32:18
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback