Lovely

Mia tjatar på mig att jag måste uppdatera Bloggen.....men det har ju inte funnits nått att skriva om..
Vi har varit till Lilla sthlm, resultat kan ni se på hemsidan..www.bjornbrisens.se
Annars är det bara jobb jobb jobb, men på måndag går jag sista passet sen vet jag inte så mycket mer om vad som händer...

Bara för skojs skull ;P

Dagens Outfit:

Adidas Mjukisbyxor
Linne
Fleecetröja
plus diverse underkläder

Man är glamourös på jobbet ;)

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

"finns inget att skriva om" du gör ju fan så mycket mer än jag och jag lyckas få ihop flera stycken inlägg per dag :P

Haha "dagens outfit", tänkte dra en sån idag "bellas outfit" - en skopa dreggel och en jävla massa hår & snö som assecoarer!xD

2008-03-24 @ 23:30:31
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback