My only Sunshine

Precis kollat på Penelope, den har inte kommit ut i Sverige ännu men ska iaf köpa den när den väl kommer ut..
Tycker den är jävla bra alltså :)



Vet inte hur jag ska göra med jobbet, jag har inte hört nått mer om jag får förlängt efter att jag kommer tillbaka från Lettland, men vet inte om jag ens vill tacka ja men jag måste nog göra det, har inget annat på G...plus att jag behöver pengarna, ska jag stå ut eller inte...?!


Pm:et till Lilla sthlm har kommit också, 29 njuffar är anmälda dit, lite mer konkurrens än i Lettland alltså ;P

Och jag vill festa, ville festa den här helgen men verkade inte vara nån fest... och nästa helg jobbar jag kväll, visst skulle det kunna gå, OM det är lungt på jobbet.. Är ledig på Fredag, kom ihåg det ;P

Jag blir störd på min dator, ljudet fungerar inte...både pappa och johan har försökt och fixat med men dom har inte lyckats. och jag vill inte lämna in datorn igen....





Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Tjali

Bra för jag ska nog ha fika på fredag :D

2008-03-02 @ 22:24:55
URL: http://mrstjali.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Grattis på födelsedagen Anette!! :)

2008-03-05 @ 12:23:57
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Skrivet av: Emelie

Grattis i efterskott gullet =) Hoppas allt är bra med dig?

2008-03-06 @ 15:44:45
URL: http://emeliegdoster.blogg.se
Skrivet av: Emelie

va bra, hade du en bra födelsedag? =) jo de är fint med mig!

2008-03-06 @ 17:44:56
Skrivet av: IcE

29 njuffar ..mycket! Grattis i efterskott!

2008-03-09 @ 12:16:43

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback