Spenderat lite pengar idag.....

Min lön var itne den bästa den här månaden, tur att jag fick några pass i slutet av januari...
Köpte Parfym idag, Escada Moon Sparkle, luktar jättegott, verkligen värt dom där 500 spännen....
Sannas present är köpt också. Hoppas hon blir nöjd ;)...
Så mycket mer har jag inte köpt..

PM:et har kommit till Lettland-utställningen, 10 nuffar är anmälda, alltså så kommer vi nog förhoppningsvis plocka certet :).. Börjar bli dags att planera resan nu, Jenny har iaf köpt en resväska som vi kan dela på. Det är ju inte lite grejjer som ska med...

Juste färga håret ska jag göra ikväll också, eller ja om Mia har lust, Mörkbrunt blir det som vanligt.

På onsdag är det min dag, det kommer bli en lugn kväll eftersom att jag ska upp och jobba dagen efter....


GLÖM inte Melodifestivalen ikväll hurrni. Inte för att lyssna på massa skitlåtar utan för att se världens sötaste Guldlock, pratar såklart om BJÖRN GUSTAVSSON :)

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Tjali

jag ska hitta ngt skoj åt dig i veckan :D

2008-03-02 @ 14:44:43
URL: http://mrstjali.blogg.se/
Skrivet av: ice

hur blev håret? =)

2008-03-02 @ 17:01:32
URL: http://meandmyromeo.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback