Typ sjuk igen....

Har fått världens hosta, jag har hostat så mycket att jag har ont i revbenen....Det är synd om mig...faktiskt... :P
Bara den försvinner tills på Torsdag så är jag nöjd.

Har fått förlängt på jobbet också, så nu är jag kvar på den här raden till den 31 mars, blev erbjuden en teamrad men har inte riktigt bestämt mig ännu.. Vet inte jag har råd, för man jobbar antingen 4 eller 5 timmar. Och jag har ju inget eget körkort så då får pappa köra...

I onsdags var det min dag, skitgammal börjar jag bli, hela 22 år :o.....

I fredags var det middag och lite fest hemma hos Sanna eftersom att hon också fyller år, men hon fyller år idag.. GRATTIS Sanna :)

Snart måste jag göra iordning mig för att åka till jobbet... hoppas det blir en lugn söndagskväll. Håll tummarna :)

Imorgon har jag mycket att göra.. måste Duscha och klippa Ronja till perfektion eftersom att vi åker till Lettland på Torsdag. Mitt pass har jag hämtat ut.. Pappa tyckte jag såg ut som en docka o_O


Hej svejs sålänge

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Tjali

Tack för igår och tack för gratulationen! Det är svårt det där med jobb numera. Usch fy och blä för dåliga pengar i Teamet. Men vad gör man inte så desperat man blir?

2008-03-09 @ 16:22:53
URL: http://mrstjali.blogg.se
Skrivet av: Mia

Tycker kortet blev skitbra!=)

2008-03-10 @ 14:02:44
URL: http://ex0tic.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback