Bläsh

Sover så jävla dåligt på nätter nu så det är ju inte klokt!...en anledning är ju att det kliar ju så förbaskat på mina eksem, speciellt när jag haft på cortisonsalvan...sen är det varmt ena sekunden och andra sekunden är det kallt...
Oroar mig för rökningen, körkort, valpplaner, ja you name it!  Känner mig som ett enda stort ångesttält just nu...Är sur på allt och alla. Flippar för minsta lilla...Tandvärk har jag också för den delen!

Nä nu ska jag väl göra ett försök till att sova, ska upp imorgon kl 6 !

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: IcE

dina eksem,är det allergi eller? får också nu till våren :/ inte roligt,kliar som fan! Usch..varför oroar du dig så mycket för? :(

2008-05-04 @ 14:35:08
URL: http://meandmyromeo.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback