Fredag natt

Idag har jag mest spenderat tiden inomhus...men satt och snackade med Mia i typ 40 minuter ute i solen..Än har det inte börjat klia på ryggen, där solen mest tog..*peppar peppar, ta i trä*

Ikväll har jag kollat på Penelope och druckit lite cider..Gott :)

Hittade en helt fantastisk bild på mamma som jag vill dela med mig av. Bilden är tagen i London, innan hon blev sjuk, man verkligen ser hur lycklig och frisk hon var då :)  Jag kanske inte pratar mycket om henne och Johanna, men jag saknar dom lika mycket varje dag ändå..Speciellt mamma...
Jag tänker mycket på hur livet hade varit om hon fortfarande levt. Hade det varit så komplicerat som det blivit. Emil hade kanske inte blivit den lilla rebell som han vill vara. Mia hade mått bra och varit lycklig enda in i själen.
Jag kommer aldrig få veta det. Önskar att hon kunde få vara med och dela framgångarna vi har med Ronja. Jag saknar det där att jag ALLTID ringde till henne först när vi var på utställning, berätta hur det hade gått även fast hon inte förstod mycket utav det.


image20

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Jag tror att mycket hade varit som det inte är nu. Med tanke på att hon stod för sammanhållningen i familjen :) Jag är glad att du skrev det här inlägget, för jag trodde att det bara var jag och Emil som mår dåligt, Just nu, av det. Eftersom du, Jenny och pappa pratar ju aldrig om det. Ni visar inte hur ni mår.
Som både min kurator och min sjukgymnast var att; Sålänge vi inte pratar om det, sålänge vi inte visar hur mycket vi saknar henne, sålänge vi inte visar hur dåligt vi mår. Så kommer vi aldrig komma vidare med hennes död :)

& jag tror och vet att mamma egentligen hade sett oss gå vidare, istället för att stanna upp livet och må dåligt. & inte känna skuld (som jag gör) över hennes död :)

2008-05-10 @ 10:18:06
URL: http://ex0tic.blogg.se
Skrivet av: IcE

*ger en stor kram*
Mycket vackert kort!

2008-05-11 @ 17:27:45
URL: http://meandmyromeo.blogg.se
Skrivet av: Maria

Vilken fin bild på Lotta!

2008-05-26 @ 14:58:03
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback