and on and on....

Nu är det bara några minuter kvar till det är dags att åka och jobba lite, tjäna lite fjuttpengar...

Nu har jag klippt håret också. fick en liten impuls när jag höll på och fixa till mig till jobbet. Tog bara saxen och klippte av en så där 10 cm, Det var jättelänge sen jag hade så här kort hår. Räcker lite längre än axlarna. Men var så trött på dom slitna topparna plus att håret hade nästan växt till den längden som jag hade innan jag klippte håret förra gången.
Känner mig nöjd :)

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Elin

visa bild! :)

2008-11-04 @ 16:10:29
Skrivet av: Maria

HAHA, ja visst var den!! En spjälsäng av alla saker!

2008-11-06 @ 21:02:47
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback