Lite jobbigt är det ju

Nu har jag inte skrivit här på några dagar..Det finns en anledning och det är att min dator krasha igen, men denna gången var det faktiskt Emils fel!

Jag har förlorat alla valpbilder på Lilja, ja inte dom som finns här ute i cyberspacen då. Men alla andra bilder som inte är omredigerade och förminskade...Har fått inse faktum att jag inte kommer få tillbaka bilderna. Så nu är nog den externa hårddisken prio nr 1..Och jag måste printa in i mitt huvud att jag måste spara bilderna oftare, kan inte vänta flera månader mellan varje gång!

Annars jobbar jag. Har tagit på mig 3 extra pass nu..skulle egentligen varit ledig hela den här veckan..men det är pengar, pengar som kommer gå åt till julklappar till mina kära!

Molly kommer provbo nere hos Mia, för att se om hon får det bättre där än här. Disse kommer komma upp hit i samma veva.

Måste peppa mig själv att ringa till vårdcentralen nån dag också, har en heldel som skulle behövas kolla upp..Typ varför mina leder i händer bråkar. Varför jag är så snurrig. En knöl i ljumsken och så måste jag ha nya Levaxin tabletter..

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Fått igång datorn igen? :)

2008-10-31 @ 13:11:33
URL: http://ex0tic.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback