aj aj aj

I helgen har vi varit till Åland med Ronja.... Självklart hamnade vi precis bakom det där jävla certet! börjar bli ledsamt nu...
Köpte iaf ett efterlängtat trimbord, jag har ju en liten dröm om att nån gång starta upp ett trim...Nu vill jag först lära míg mer om att klippa Newfoundlands, även om jag själv tycker att jag börjar bli jäkligt duktig, men känner att jag vill lära mig mer. Sen kanske börja ta betalt för att göra iordning Newfoundlands till Utställning.
Synd att det är så himla dyrt att utbilda sig till trimmare. Så en sån kurs får det bli när jag nångång blir heltidsanställd nångång/nånstans...

Idag fick jag åka till vårdcentralen..Jag pressade Diesel för hårt för att jag vill att han ska tycka om Lilja, och det slutade med att han bet mig över munnen. Blev såklart jätteledsen, aldrig blivit biten och aldrig gett mig in i en sån situation där jag kunnat bli biten. Nu har jag två superfina jack på min underläpp och får käka Kåvepenin i 5 dagar.


är hon vacker eller är hon vacker????!
Min älskade Ronja
Tycker det är tråkigt att jag aldrig kommer få en valp efter henne. Men vi kan inte försöka hur många gånger som helst. Hoppas att jag får ha henne i många år framöver istället.


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Jag dricker massor :) Varför kommer du aldrig få valp från Ronja?

2008-09-30 @ 12:46:18
URL: http://ex0tic.blogg.se/
Skrivet av: Ice

Du får börja med enstaka kurser annars, var på min andra kurs härom helgen, så himla roligt! :)



Tråkigt med bettet av Diesel, hoppas det läker fint ialf.

Kram!

2008-10-01 @ 19:24:41
Skrivet av: Maria

Hej Tettan!!

Jo, dom är fina dina vovvar. Lite stora men mysiga. Vi får se vad det blir för oss :D vi ska bygga en hundgård iaf, då är det ju bra om man har en hund också :D

Hur är läget annars? Jobbar på somvanligt?

Hare fint!

KRAM KRAM

2008-10-04 @ 18:00:08
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Skrivet av: Sarah

Hon är verkligen jättevacker!



Tråkigt med bettet :/. Hoppas det inte gör allt för ont.





Sarah

2008-10-05 @ 07:49:00
URL: http://aflikka.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback