Jag älskar hösten

Jag tycker att hösten är jättemysig, när löven på träden blir orangea, när man får göra brasa.
Meeeeeeeeeeeen med hösten innebär det regn och med regn blir våra gräsmattor till lermattor istället.
När jag kom hem ifrån kista i måndags så fick jag världens ryck och dammsög och våttorkade golvet i vardagsrummet, kan tillägga att det verkligen behövdes. Var väl klar runt 12 på natten och gick och la mig vid typ 2 eller nått, på morgonen när jag vaknade så såg golvet värre ut än innan jag skurade golvet, resultatet av att ha tre Newfoundlandshundar som får gå in och ut som dom vill. Nu ser golvet ut som jordgolv som finns i gamla källare, inte är det nån idé att skura golven igen förrens det slutat regna för annars kommer det se likadant ut.. Hade jag haft råd så hade beställt hem singel som man kan lägga i inhägnaderna istället för gräset...Men allt kostar ju pengar :( Och hundarnas pälsar *gråter* är så fula just nu så jag hade behövt slänga in alla tre i duschen...

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Natasja

haha stackare! är det jönköping vi ska åka till? isåfall verkar det inte äns finnas nått tåg.

2008-09-11 @ 18:44:11
URL: http://natasjatanda.blogg.se/
Skrivet av: ice

usch stackare! :( Jag är glad att vi har ett separat hundrum där hundarna får torka,annars hade jag blivit tokig av all lera och jord ^^,

2008-09-14 @ 13:18:02

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback