Vidrigt!

Att jag har problem med endel i min släkt vet nog rätt många av mina vänner. Men nu har bägaren runnit över och jag kommer aldrig mer ha kontakt med dessa människor. Vet inte ens hur jag ska skriva ner det. Men iallafall.. Familjen har en stor blandras, en hund som jag aldrig har träffat. Iaf vet inte riktigt anledningen till varför detta skedde men antagligen så har väl denna hund gjort nått. Men iaf Husse i huset åker ut till sin svärson med hunden och skjuter den med en bössa :O!!!!!!!! Kan tillägga att det är folk som erbjudit sig att ta hunden, blandannat  min moster's mans pappa som denna person först var till och ville skjuta den, Men nej det gick inte för sig!!  Kan säga att denna person har ingen erfarenhet av att skjuta överhuvudtaget, och om hunden led framkom inte.

Jag mår så jävla illa av detta, det är vidrigt och barbariskt!

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Sarah

Men VA?!

2008-10-05 @ 07:51:51
URL: http://aflikka.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback