Jag kommer aldrig bli en Topbloggerska!

Hahaha egentligen så ska jag väl egentligen lägga ner bloggen kan man tycka. Skriver aldrig i den och tycker det är aptråkigt att skriva..

Ska väl göra en liten uppdate iaf.

På lördag smäller det. Då lämnar jag Stockholm och Edsbro.Flyttar till Tranås. Så här hemma är det massa flyttkartonger överallt. Måste adressändra  också, funkade inte när jag skulle göra det förra veckan..
Hade hoppats på att kunna ha en fest på lördag kväll men fick inse mina begränsningar och inse att det finns det inte tid till.
Men vi kommer ju träffas igen, pappa kommer ju bo kvar ( iallafall ett tag).
Det är både spännande och skrämmande på en gång. Dom flesta jag känner som flyttat hemifrån flyttade ju med nån. Men jag flyttar helt själv till en lägenhet :S...Yeye det ordnar sig, har iallafall mia några kilometer bort :) 

Nu har jag 4 jobbdagar kvar, men ska försöka få bort min Fredag, känns som att jag behöver den dan till att verkligen packa allt och tvätta alla kläder och sånt..

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Elin

Du får bli bättre på att blogga så man kan följa ditt liv där nere =)



Förstår att det är mycket men det kommer gå så bra ska du se! Efter ett tag blir man bortskämd att bo själv och lever lyx ;)



kramar

2009-08-03 @ 20:28:32
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback