mycket som händer

Nu har jag bott här i Tranås i snart 2 veckor och det funkar :)
Trassel med en del saker i skolan men inte ska väl allt gå plätt lätt heller.
Jag trivs men det är inte mycket mer än så. Stockholm, Edsbro kommer ju alltid vara min plats, där jag mådde som bäst ändå. Men jag kommer ge detta en chans. 
Jag får ju snart hit mina änglar också, världens vackraste Ronja, som jag inte trodde att jag kunde sakna så jävla mycket, har inte träffat henne på 2 veckor, IT HURTS! Men snart så :)

Ja ni som läser min blogg vet ju redan att min kusin Nathalie har gått bort. Livet är fan inte rättvisst nånstans, spelar oss elaka spratt. Räckte det liksom inte med mamma och Johanna. Vet inte hur det är med er, men jag börjar faktiskt tänka "vem blir det härnäst?". Nu riktar jag väl mig mest till min släkt, jag menar på 2 år har 3 dött. Tog han där uppe inte i lite för hårt. Och vad har Annika gjort för att förtjäna nått sånt här? eller Robbin, Danne. Nej usch 

Just nu tänker jag faktiskt mycket på mamma, hur mycket jag saknar henne, hur mycket jag önskar att hon vore här, men ändå inte, vill inte att hon också ska genom gå det vi går igenom. 
Men nu istället så finns hon där uppe och tar emot dom med öppna armar...


*Sakna för alltid*

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Pälsklingen då <3

2009-08-23 @ 13:25:34
URL: http://ex0tic.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Nej, världen har verkligen inte vart rättvist nånstans i er släkt, så mycket sorg på så kort tid :(



Du ska se att allt kmr att ordna sig med skolan och det kmr kännas mkt bättre när du får hem dina älsklingar! <3

2009-08-27 @ 20:00:21
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Skrivet av: Elin

tassar in och önskar er en trevlig söndag! =)

2009-08-30 @ 11:39:40
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Haha, ja Ronja låter perfekt ;) skämtåsido



Tack ,men man blir ju så förbannad! Tror dem att jag lånar ut hundarna hur som helst? Dessutom vet jag vem ägaren är och har fått reda på hur hennes tik såg ut en gång när hundfrisören skulle klippa den..hunden hade aldrig blivit klippt på kanske över ett år! :S Hur vanvård är inte det??

Och jag är inte så desperat att låta hundarna para, snarare tvärtom!



Kan tänka mig att många frågar om Diesel med :)



Julius är på bättringsvägen, pälsen börjar växa igen och han är pigg och glad. Sen så har svullnaden nästan gått ner helt och ögat har blivit helt bra..'



Men...Han har just nu taskig attityd mot större hundar efter allt som hänt..känns så tråkigt att man blir ledsen..Men ska försöka träna bort det.



Hur har du där nere i tranås??

kramar

2009-09-21 @ 20:07:02
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback