Måste....

Nu börjar det närma sig, på torsdag är det min födelsedag :)
Måste köpa ny hårfärg, har tragit ut det alledeles för länge nu för man ser väldigt mycket av min naturliga hårfärg.

Igår var vi till thuns. Tänkte att jag skulle hitta nått att ha på mig på festen men kom hem med strumpor trosor, kofta och ett par svarta leggings och en massa sminkgrejer. Köpter vit och svart nagellack så just nu har jag typ svart fransk manikyr, älskar att ha långa naglar så man får leka med nagellack ;P.

aa men som ni ser så kommer jag ha fest ,eller jag och Tasja för hon fyller år redan på tisdag. Så jag hoppas att ni kommer :)
Det påminner mig om jag måste till bolaget också, nu har faktiskt hela mitt förråd tagit slut :P

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Jakob fyllde på mitt förråd i Fredags, han kom hem med 15 cider :P

2009-03-02 @ 16:51:56
URL: http://ex0tic.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback