Update update

Dags att kanske uppdatera här igen. Tur att man inte har en "penga" blogg, veta att man måste uppdatera hela tiden....


Aaa iallafall här rullar det på. Kollat på match ikväll, självklart vann United ;)   Ska åka ner till Jenny på tisdag eftersom att vi inte har viasat och dom viasat visar Manchester United vs Inter, så då åker jag ner dit så att jag kan se matchen, vilken tönt man är egentligen. Men endel åker ju land och rike runt för att se sina favvolag och jag är fattig så jag får nöja mig med tvn ;P

Och jag har inte bestämt mig för om jag ska kolla på Oscarsgalan. första gången jag kan göra det, annars har jag alltid jobbat dag dagen efter, men nu jobbar jag kväll, men jag kommer nog vara rejält trött...



Just nu : Jem - 24

Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Elin

kul med uppdatering =)

2009-02-23 @ 17:54:46
URL: http://www.nogg.se/romeo

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback