Some changes

Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag igen.
Men jag går som på moln just nu och det beror på att den 9 augusti kommer jag flytta. För första gången i mitt liv så kommer jag inte bo i Stockholms län, kommer kännas askonstigt att inte ha stockholm en buss ifrån. Utan nu kommer det vara en jävla massa mil emellan rättare sagt 35 mil. Kommer flytta ner till Tranås. Har fått tag i en hyreslägenhet, en 1:a på 30 km2.
Kommer ni säkert undra varför jag kommer flytta så långt? En anledning är ju att jag och Mia har ju haft daglig kontakt sen hon flyttade härifrån. Vi är bästa vänner och jag saknar henne varje dag och jag vill bo inom gångavstånd till henne.
Jag har ingenting här som gör det värt att stanna kvar. Jag vill börja om på nytt. Har känt så ett tag nu att ifall det är så att jag inte kan stanna kvar i vårat hus så vill jag bort härifrån, till nått nytt. Har väl egentligen alltid velat flytta mer norröver än söderut. Men nu slutade det så här och jag är fruktansvärt glad över det :)
Kommer troligtvis börja plugga. Ska träffa Syo i Tranås den 10 Augusti för att diskutera vad jag ska plugga. Är inne på undersköterskeutbildningen men den var full, men syo:n satte mig som reserv. Efter mina år på Rånäs så känns det som att mentalskötare är första alternativet som jag vill bli eftersom att jag inte kommer bli hundfrisör.

Kommer ju såklart sakna alla mina vänner, mina syskon, pappa, arbetskamrater. Men jag kommer upp och hälsar på :)


Skriv en rad vettja!
Skrivet av: Mia

Vi kommer få det sååå bra!! :) Det finns ju en hundfrisör i Tranås där du kan extrajobba och få referenser av :) Asbra! Love you

2009-06-14 @ 15:08:51
URL: http://ex0tic.blogg.se/

Här skriver du:

Namn:
Lägg ett kryss här

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback